24 jan - Kerfuffle

24 januari 2018 - Otres Beach, Sihanoukville, Cambodja

Met een verse dosis nieuwe energie en met ongelooflijk veel zin in het feest vanavond staan we langzaam op en lopen we na een stevig ontbijt naar Otres Beach 2. Vanavond is het feest waar ik eigenlijk al 2 maanden zin in heb zonder het te weten. Mijn laatste technofeest is al enige tijd geleden in Nederland en ik heb erg de behoefte aan een goede vibe en muziek. Bij het strand komen we al goed in de stemming door de muziek die de DJ draait en de sfeer die er hangt rondom de pooltafel. We spelen wat kaartspellen, zwemmen, zonnen en bereiden ons mentaal en later fysiek met een frisse douche voor op het feest vanavond. Na de douche gaan we terug naar het hostel waar we de hele dag gehangen hebben en spelen nog wat pool. In Cambodia hebben ze Extra Joss, een poeder dat je door een shot wodka gooit en waarvan je door de berg suiker die erin zit een energieboost krijgt. We nemen er eentje vlak voordat we naar een feest gaan voor een laatste dosis energie en als we met de tuk-tuk om 22:55 aankomen bij de jungle (het is een jungle party) moeten we nog rennen om op tijd binnen te zijn, maar om 23:01 staan we gratis binnen! Toch weer $7 bespaard. De muziek en vibe is geweldig. Een open plek in het bos geeft ruimte tot een stage en een lichtgevend reuzenrad. Als je even wilt zitten kun je op de bamboe overloop boven de open plek relaxen me uitzicht op de stage. Ik geniet met volle teugen van dit feest en de mensen. Hierna kan ik er denk ik wel weer even tegenaan. Het feest duurt tot 10u in de ochtend, maar om 7u ben ik er wel klaar mee. Moe neem ik een tuk-tuk terug naar de kamer, Adryan was al eerder terug gegaan die hield het niet meer uit.