23 jan - Verhuizen naar het strand

23 januari 2018 - Otres Beach, Sihanoukville, Cambodja

Vandaag checken we uit van het hostel omdat we ergens anders heen gaan. We hebben gehoord dat er bij Otres Beach in de buurt een goed feest is elke woensdag, Kerfuffle. Zo goed dat we er extra voor gebleven zijn aangezien we hier eerst maar 2 dagen zouden blijven. We gaan op zoek naar ontbijt, naar eenzelfde plekje als gisteren en vinden dat uiteindelijk vlakbij de rotonde met gigantische gouden leeuwen erop. Het zit stampvol met locals, wat altijd wel een goed teken is. Weer $2 en een iets minder lekker maaltje later pakken we de taxi naar ons nieuwe plekje. Adryan gebruikt zijn appartement thuis voor Airbnb, waar hij vandaag het geld van binnengekregen heeft. Hij betaalt zelf $750/maand en krijgt nu $1000 van Airbnb, geld waarvan hij zegt dat hij het dus gratis gekregen heeft en het daarom graag wilt delen. Hij boekt voor de komende twee nachten een private room met twee bedden vlak bij Otres Beach 2, ik betaal aan hem de normale prijs van $5 per nacht en hij $10 voor de rest. Deze vent heeft het hart absoluut op de juiste plaats. We komen aan bij de kamer, en leggen onze spullen weg, waarna we buiten in de zon een biologisch verantwoorde rest van de dag hebben en 's avonds met grote trek een curry eten en daarna nog een goede pizza delen. Today was a good day.