18 feb - Beter?

18 februari 2018 - Siem Reap, Cambodja

Als ik om 8u wakker word voel ik me beter dan gisteren, wat een goed teken is. Ik begin zelfs een beetje trek te krijgen. Vandaag moeten uitchecken helaas. Adryan dacht dat hij voor drie nachten gereserveerd had, maar dat bleken er twee te zijn. Ik neem maar weer een bad, waarna we onze spullen pakken en naar Lub.d verhuizen, een franchise hostel tegenover ons oude Siem Reap hostel dat volgeboekt is. Lub.d is een resortachtig hostel met mooi zwembad en bar eraan vast, hangmatten, ligbanken, pooltafel en een Pacman machine. We komen er vroeg aan en kunnen pas om 14u inchecken. We ontbijten in het hostel waar ik toast met scrambled egg naar binnen schrok, trek heb in meer, maar verstandig ben en mijn darmen na 2 dagen op gang wil laten komen voordat ik bergen voedsel weg ga werken. Het voedsel smaakt goed en valt medium. Ik ga liggen op de zitzakken (heel rebels) en kijk weer mijn serie verder (La casa de Papel, aanrader). Het liggen doet me goed, we spelen weer wat pool, en ik eet later wat droge toast met weer een mangosmoothie. Relaxend komen we de dag weer door en in de avond eet ik een bagel met cream cheese. Wat heerlijk soms zulke dagen. Minimaal menselijk contact en gewoon series kijken had ik even nodig. Adryan en Hans vragen me mee naar de film 's avonds; Black Panther, de nieuwe Marvel superhero movie. De hele dag heb ik realistische shows gekeken en de switch naar superkrachten en onbereikbare technologie is even lastig, maar is zeker de moeite waard. Ook dit is iets wat ik niet verwacht had te gaan doen, naar de bios gaan in Cambodja, net als het zelf koken twee dagen geleden. Na de film ben ik redelijk moe, maar voel me fit genoeg om morgen naar Laos te gaan. Dus ik esluit vroeg naar bed te gaan, vroeg op te staan en een bus te boeken naar Laos!