28 jan - Ziek?

28 januari 2018 - Koh Rong, Cambodja

Om 11.30 word ik wakker en ik voel me toch een partij slecht. Om 12u checken we uit, vandaag gaan we naar Koh Rong Samloem, een kleinere versie van dit eiland en minder toeristisch als het goed is. Met een draaiend hoofd en maag loop ik me Adryan langzaam naar beneden, waar we bij een restaurant wachten op de boot. Het feest van gisteravond was totaal overbodig en het nemen van Extra Joss om wakker te blijven was redelijk onverstandig. Het feesten en de cafeïne eisen zijn tol en zittend bij het restaurant kan ik niks anders binnenhouden dan enkele slokken water. Zo ga ik het niet overleven vandaag, laat staan op de boot. Adryan voelt zich beter dan ik, maar ziet de bootreis net zo min zitten als ik. Omdat we een open boat ticket hebben, kunnen we ook prima morgen gaan, dus besluiten we dat dan maar te doen. We boeken een nieuwe bungalow, waar ik in slaap val en 3 uur later wakker wordt. Adryan heeft take-away plain steamed rice gehaald, wat ik met plezier op eet, water drink en weer in slaap val. Adryan heeft vandaag voor me gezorgd, dat is pas een goede vriend. Vandaag was een verloren dag, maar wel nodig om weer aan te sterken. Morgen gaan we naar Koh Rong Samloem, een dag later dan gepland. Gelukkig hebben we allebei geen strakke planning.