10 nov - Brak in bed

10 november 2017 - Koh Tao, Thailand

Gisteravond een leuk feestje gehad en dat hebben we geweten. Om 10uur moesten we uitchecken uit de kamers (wat 11u geworden is) als de duikcursus af is, moet je jammer genoeg ook de kamer uit. We vertrekken morgen pas, dus nog even een hostel boeken voor vannacht, waarschijnlijk ga ik terug naar het hostel van de eerste nacht, prima goedkoop en lekker dicht bij de pier wat vooral handig is voor morgenochtend omdat de boot om 6u "vertrekt". Na het ontbijt ben ik bij het water begonnen met Game of Thrones op de e-reader van m'n zusje. Na een pagina of 25 vroegen de andere brakke takken of ik pizza kon meenemen, dus hebben we op Jaspers kamer met z'n drieën pizza gegeten, een film gekeken en uitgerust voor de reis morgen. We vliegen naar Chiang Mai in het noorden vanaf Surat Thani (een van de eilanden hier in de buurt). Wel een vroege reis dus, maar ik ben al lang blij dat we niet met de bus/trein gaan. De trein optie duurde namelijk 40uur...
Net weer ingecheckt bij het hostel waar ik de eerste nacht ook gezeten heb, zometeen voor de laatste keer naar Yang, waar we de laatste 4 dagen elke dag gegeten hebben om een goeie burger te eten voordat we in het noorden die optie misschien niet hebben.
's Avonds in het hostel geprobeerd om te beginnen met een Aftermovie van de eerste week, maar bij veel apps kun je de filmpjes die je erin wilt niet zelf aanpassen in lengte, of kan de app niet werken met filmpjes die via Snapchat bewaard zijn. Er is nog een vent die vraagt of ik mee ga een biertje drinken op de berg met een groep backpackers, maar omdat de wekker morgen om 5u gaat ga ik vroeg naar bed.